Postari

Cum rezolvam problema dungilor/liniilor albe care apar la imprimarea cardurilor?

Daca dupa tiparirea unuia sau mai multor carduri observati una sau mai multe linii orizontale in acelasi loc, atunci mai mult ca sigur ca exista o problema cu capul de imprimare. In 99% de cazuri este vorba de un impact mecanic care a dus la deterioarea unuia dintre tranzistorii de pe capul de tiparire.
Mai jos vedeti exemplificat doua carduri tiparite cu o imprimanta care are capul de tiparire deteriorat.

Carduri zgariate
Pentru a rezolva aceasta problema este nevoie de inlocuirea capului de imprimare. Costurile de inlocuire in acest caz pot fi cuprinse intre 350 si 560 Euro+TVA si manopera, in functie de modelul imprimantei. Daca imprimanta dumneavoastra are o vechime intre 2 si 4 ani si nu mai este in garantie, atunci puteti sa luati in considerare achizitionarea unei imprimante noi. Daca imprimanta mai este in garantie, atunci trebuie trimisa departamentului nostru de service penru o analiza amanuntita. Daca se dovedeste ca nu este cazul unui impact mecanic dorat unei utilizari defectuoase, atunci costurile de inlocuire vor fi suportate de producator.

In orice caz este FOARTE IMPORTANT sa va protejati investitia, deoarece particulele de praf, impuritatile sau amprentele pot crea problem majore capului de imprimare.

Pentru a evita problemele si a extinde durata de viata a capului de imprimare va recomandam sa respectati urmatoarele sfaturi:

1. Curatati imprimanta si capul de imprimare cu regularitate folosind trusele de curatare specifice. Acestea se pot comanda direct de pe site-ul nostru de aici.
2. Inlaturati bijuteriile voluminoase (ghiuluri, inele cu pietre, etc.) si daca se poate ceasul de la mana, deoarece la inlocuirea ribonului exista riscul sa deteriorati capul de imprimare in mod accidental. Fotografia de mai jos va prezinta un cap deteriorat neintentionat din cauza unui inel. Mentionam ca aceste deteriorari accidentale NU sunt acoperite de garantie.


3. Manipulati cardurile cu forte mare grija. Folositi manusile speciale de manipulare carduri si alimentati imprimanta cu carduri incercand sa NU atingeti suprafata destinata imprimarii. Daca din greseala scapati un card pe jos sau pe masa, acesta NU se mai introduce in imprimanta. Nu incercati sa curatati cardurile cu nici un fel de substanta sau material, ca apoi sa le re-introduceti in imprimanta.
4. Folositi numai carduri de calitate, foarte bine debitate si aprobate de catre furnizor si implicit de catre societatea noastra.
5. Daca nu utilizati imprimanta un timp mai indelungat, aceasta trebuie acoperita cu husa special conceputa in acest sens sau depozitati imprimanta in ambalajul ei original. Contactati departamentul nostru de vanzari pentru oferta de huse speciale pentru imprimanta dumneavoastra.
6. NU tipariti carduri perforate sau tip biscuit. Perforarea cardurilor se face NUMAI dupa tiparire. Pentru a tipari carduri perforate va recomandam sa utilizati o imprimanta cu tehnologia de tiparire prin retransfer.

Pentru intrebari suplimentare legate de aceste subiecte sau daca intampinati probleme cu capul de imprimare al imprimantei dumnevoastra va rugam sa contactati Departmentul de Service al Printcard Systems la numarul de telefon: 0728-937.398

Posteaza un comenariu  

nume*

EMAIL*

WEBSITE

Trimite comentariu

*