Postari

Sisteme de management al vizitatorilor

Legitimatiile pentru vizitatori reprezinta o necesitate in cadrul multor corporatii si societati comerciale din ziua de astazi. Dupa verificarea la receptie, ecusoanele temporare trebuie emise rapid si cu usurinta, astfel incat vizitatorii sa poata fi identificati in locul respectiv. Fie ca este vorba despre o legitimatie simpla tiparita sau un sistem de management complet pentru vizitatori, echipamentele furnizate (Star Micronics, Dymo sau Brady) de PRINTCARD SYSTEMS reprezinta alegerea ideala, acestea potrivindu-se unei varietati de solutii de management al vizitatorilor.

Solutiile oferite de societatea noastra pot opera cu softuri profesionale de management al vizitatorilor, nu doar pentru tiparirea unui ecuson de vizitator standard, ci si pentru a oferi un sistem de administrare a vizitatorilor in timp ce acestia se afla in locatia respectiva. Pot oferi o urmarire a acestora in timp real cu facilitati de check-in si check-out, notificarea automata prin e-mail la sosirea vizitatorului plus rapoarte extinse, ca, de pilda, istoricul vizitatorilor si evacuarea in caz de urgenta.

PRINTCARD SYSTEMS ofera o serie de pachete complete pentru managementul vizitatorilor create pentru a satisface nevoile unei receptii aglomerate. Toate pachetele au la baza un software de management al vizitatorilor care permit operatorului sa inregistreze usor si repede un vizitator, sa-l ataseze unui membru al personalului si sa inregistreze ora la care acesta soseste si paraseste locatia. Acesta produce, de asemenea, rapoarte de urmarire, inclusiv un raport de evacuare de urgenta, ceea ce reprezinta un element esential in satisfacerea cerintelor privind sanatatea si siguranta.

Contactati reprezentantul nostru de vanzari pentru consultanta in vederea alegerii celei mai potrivite solutii de management al vizitorilor necesare companiei, corporatiei sau societatii pe care o reprezentati.